Friday, November 12, 2010

Teman2 Yang Amat Disayangi..

Blog ini sebagai pengganti kepada yang lama. Ramai yang meminta supaya yang lama diaktifkan balik. Tetapi, Tinta Laksama Bentan merasakan, yang lama tu biarlah berkubur. Terlalu banyak isu yang membangkitkan rasa tak puas hati dikalangan pembaca. Mungkin kritikan yang sangat pedas, teguran melampau yang mungkin pada pendapat 'mereka' tidak bersesuaian dan sebagainya. Orang-orang kita sebenarnya cukup sensitif. Adakalanya tak bertempat. 'Thinking Outside The Box'. Tinta Laksamana Bentan akan mengubah bentuk pengisian dari komen-komen 'keras' kepada suatu yang boleh dikongsi bersama.

6 comments:

  1. hohohoho..abg den ado blog upe eh...hahaha
    (^_^)
    adinda kamu ni baru jumpe..ngehngeh2

    ReplyDelete
  2. Dah lama la adikku Yaya oii.. Cuma yang ni baru 'create' sebab yang lama ada masalah. Terlalu banyak bahan yang ingin dikongsi dengan 'kengkawan'. Cuma, belum berkesempatan disebabkan kesibukan menjaga Laksamana Bentan Jr. Maklumlah, orang baru.

    ReplyDelete
  3. daieyaMUHAMMAD : Ringan2kanlah tanganmu, klik pada 'follow' tu.. ehehe..

    ReplyDelete
  4. tahniah Bro semoga byk ilmu yang dpt d share d blog Bro

    ReplyDelete
  5. Lien : Laksamana Bentan ni bukanlah orang yg bijaksana. Cuma sekadar berkongsi rasa.. Utk mencurahkan ilmu, rasanya tak mampu.. saya sendiri pun masih 'tak cukup ilmu didada'.. namun, tanpa anda semua siapalah saya.. love u all..

    ReplyDelete
  6. ermmm xpa kita sesama follow okay...friends 4 ever...

    ReplyDelete